לדלג לתוכן

משתמשת:סקרלט~hewikiquote/ארכיון1

מתוך ויקיציטוט, מאגר הציטוטים החופשי.
שלום וברוך בואך לוויקיציטוט!

ויקיציטוט הוא מאגר ציטוטים חופשי ופתוח שכל אחד ואחת יכולים לקרוא אותו ולערוך בו!

להלן מעט מידע שאנו מקווים שיהיה לך לתועלת:

  • עריכה: אם יש לך מה להוסיף או לשפר בדף שקראת, ביכולתך ואף מומלץ לעשות זאת. לשם כך יש ללחוץ על הלשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. (לפני שמירת השינוי, מומלץ ללחוץ קודם על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהעריכה נעשתה כראוי.) לפרטים נוספים: איך לערוך דף.
  • דפי שיחה: בראש כל דף בוויקיציטוט, מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של דף הציטוטים. בדף זה ניתן לדון עם משתמשים אחרים בתוכנו של הדף. ניתן להוסיף בקלות הערה לדף השיחה באמצעות לחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף.
  • חתימות: מומלץ מאוד לחתום בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה או בדף דיונים (המזנון לדוגמה). כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא, tilde) בסוף הטקסט שכתבת. סימנים אלו יהפכו אוטומטית לחתימה הכוללת את שמך, קישור לדף המשתמש שלך, והשעה והתאריך בהם נכתבה ההודעה. בוויקיציטוט לא חותמים על דפי הציטוטים עצמם, וניתן לראות את רשימת התורמים בלשונית "היסטוריית הדף".
  • דפי משתמש: לכל המשתמשים הרשומים בוויקיציטוט יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש (אליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש) נועד לצורך כתיבת פרטים בסיסיים עליך ועל פעילותך בוויקיציטוט. דף השיחה (כמו דף זה לדוגמה) משמש כדי להשאיר למשתמש הודעות אישיות.
  • הודעה אישית: כדי להעביר מסר או הודעה למשתמש מסוים, יש להיכנס לדף השיחה של אותו משתמש (בלחיצה על שמו, ולאחר מכן מעבר ללשונית השיחה) ולהשאיר בו הודעה. לאחר הוספת הודעה בדף השיחה, המשתמש יקבל חיווי על כך שממתינה לו הודעה חדשה.
  • קבלת עזרה: ניתן לשאול שאלות כלליות הקשורות לוויקיציטוט (מדיניות, נהלים וכד') במזנון, ושאלות ספציפיות או לבקש עזרה בנושא מסוים בדף השיחה הרלוונטי. מידע נוסף ניתן למצוא בדפי העזרה.

אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקימצטטים.

בהנאה!

בשמחה! עידן ד 00:44, 22 מאי 2006 (IDT)

((מסנג'ר סגור)) פשוט מחקתי מי שלא פנה אלי הרבה זמן אבי קדמי 10:34, 7 ביוני 2007 (IDT)

הורדת תבנית בעבודה

[עריכה]

בס"ד היי סקרלט! הורדתי תבנית בעבודה מהדף זכרונותיה של גיישה, מכיוון שעבר יותר משבוע מאז שהצבת אותה שם. הצבת את התבנית בחודש פברואר. מקווה שזה בסדר. מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 15:31, 2 ביולי 2007 (IDT)

שלום!

[עריכה]

את אותה סקרלט שבויקיפדיה? נטע 20:21, 9 ביולי 2007 (IDT)

אלא מי?!?!?! בכיינית :) סקרלט 21:53, 9 ביולי 2007 (IDT)
למה את לא שואלת אם זו אותה נטע? ‏odedee שיחה 01:02, 10 ביולי 2007 (IDT)
כי היא לא יודעת מימינה ומשמאלה בכל מקרה... חוצמזה שאולי גנבו לך את השם והתחזו אלייך בויקיציטוט... נטע 11:12, 10 ביולי 2007 (IDT)
רגע, אני לא מבינה. זה אותו עודדי? סקרלט 12:06, 10 ביולי 2007 (IDT)
ראי תגובתי למה שכתבת לי בדף השיחה :P (על אף שאת מתחזה לסקרלט (-:) נטע 10:01, 22 ביולי 2007 (IDT)

הרשאת מפעיל

[עריכה]
מאיפה הבאתי את זה? חחח.. קודם כל תהיי פעילה בויקיפדיה ובויקיציטוט האנגלים ואז! עדן78 19:49, 22 בספטמבר 2007 (IST)
בויקיפדיה העברית נלחמתי פעמיים בלבד, אך הכללתי זאת כהרבה ביחד עם ויקיפדיה האנגלית. עדן78 19:49, 22 בספטמבר 2007 (IST)
אז לפני שתתחילי לדבר, אז! עדן78 19:48, 22 בספטמבר 2007 (IST)
אני לא רוצה להיות פעילה בוויקיפדיה כי נמאס לי מאיזו מפעילה שם! היא ממררת לי את החיים! היא מוחקת לי ערכים וחוסמת אותי כל מתי שאני עושה אפצ'י וכל זה בגלל שיש לי ריח של דג מלוח מהפה! :( באסה סקרלט 05:13, 23 בספטמבר 2007 (IST)

את צוחקת עליי? טוב, בכל מקרה, זהו לא המקום לבדיחות. במידה וברצונך לצחוק תפני לאיןציקלופדיה. עדן78 20:56, 24 בספטמבר 2007 (IST)

פניתי אליהם... לא עברתי מבחני קבלה. סקרלט 16:45, 27 בספטמבר 2007 (IST)

פידבק

[עריכה]

את עושה עבודת קודש. פשוט אין מילים. דולבשיחה 21:48, 9 בספטמבר 2008 (IDT)

הצלות

[עריכה]

כמו שלמדת ליצור ציטוטי היום, אני בטוח שתוכלי ללמוד להסתדר עם אותיות עבריות, לטיניות ומספרים באותו משפט. אם יש בעיה, את תמיד יכולה להעתיק את המבנה מדף תקין ולהחליף את התוכן של המשפט. דולבשיחה 17:48, 12 בספטמבר 2008 (IDT)

יש דברים שבחיים לא אצליח ללמוד, וזה הדבר העשירי. סקרלט 18:57, 12 בספטמבר 2008 (IDT)

קטגוריות לאום

[עריכה]

למה את מסירה את קטגוריות הלאום של אישים? למה את לא מוסיפה מיון רגיל? דולבשיחה 02:08, 13 בספטמבר 2008 (IDT)

הבהלת אותי. חשבתי שאני לבד כאן. מיון רגיל, קישורים, תמונה, לעיתים-לעתים, מייד-מיד, יותר מדי לזכור. בנגלה הבאה אשחיל. סקרלט 02:12, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
עדין לא הבנתי למה את שוללת מאישים את זהותם הלאומית. דולבשיחה 02:13, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
גם לי אין מושג. החזרת? לעבור על רשימת התרומות שלי? לחסום את עצמי? להתנזר מדיאט קולה? סקרלט 02:15, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
רק לשים לב בעתיד לא להסיר מידע וקטגוריות רלוונטיות. דולבשיחה 02:16, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
בסדר ביורו. למה לא הערת לי שאני עדיין חותמת סקרלט? סקרלי 02:17, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
כי השם לא משנה, העיקר זה התוכן, ואצלך התוכן איכותי ביותר. מזכיר שוב לגבי מיון רגיל עבור אישים. דולבשיחה 02:21, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
ואם אשכח, מה תעשה? מה אתה מוכן לעשות כדי שלא אשכח? סקרלי 02:22, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
אני מוכן להזכיר לך שוב. דולבשיחה 02:23, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
איזה חמודי. מה הייתי עושה בלעדיך. סקרלי 02:25, 13 בספטמבר 2008 (IDT)

ריקון דף

[עריכה]

את מכירה את הכללים מוויקיפדיה. אם שמים תבנית {{מחק}}, לא מרוקנים את הדף. דולבשיחה 23:05, 14 בספטמבר 2008 (IDT)

אתה מבהיל אותי עם הפס הכתום! בוויקיפדיה לפני שקיבלתי הרשאות תמיד הייתי מרוקנת... ובכלל יש מפעילים שמה זה מפריע להם כשמשתמשים בתבנית מחק. סקרלי 23:07, 14 בספטמבר 2008 (IDT)
מבקש שלא לרוקן דפים בוויקיציטוט, גם אם מכילים תוכן לא ראוי כגון קללות, ואני מבטיח שלא להבהיל אותך שוב עם הפס הכתום הזה. דולבשיחה 23:16, 14 בספטמבר 2008 (IDT)
וככה נקלקל ילדים שבאים לבקר? מחר מושיקו הקטן ייכנס לוויקיציטוט וירצה לחפש לו ציטוטים, ואילו אביקו הגדול והב"ז ייפתח דף ציטוט (יעני) ויכתוב שם דברי אוי ויי, מושיקו יקרא לאמא שלו "אמאאאאא תראי! שופי! אמרתי לך שהמיזם הזה מעפן! למה את כל הזמן שולחת אותי לקרוא שם דפים?!" על אחריותך דולבי. סקרלי 23:22, 14 בספטמבר 2008 (IDT)

מזל טוב!

[עריכה]

על המינוי למפעילה! ברוקס 22:45, 17 בספטמבר 2008 (IDT)

שאחסום אותך? סקרלי 22:46, 17 בספטמבר 2008 (IDT)
הפוך גוטה, הפוך. ברוקס 22:47, 17 בספטמבר 2008 (IDT)
בס"ד קולולולולולולולולו. מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 16:59, 18 בספטמבר 2008 (IDT)
במיוחד בשבילך!

מזל טוב! הגמל התימני 22:22, 20 בספטמבר 2008 (IDT)

תודה מותק שלי! סקרלי 22:33, 20 בספטמבר 2008 (IDT)

מיון רגיל

[עריכה]

כן, אני יודע שהבטחתי לא להבהיל אותך עם הפס הכתום... אז שיקרתי.
במיון רגיל כותבים קודם את שם המשפחה ואחר כך את כל שאר השמות על פי הסדר. באנשים עם מספר שמות, שם המשפחה הוא לרוב השם האחרון. ראי למשל תיקון שביצעתי בג'ורג' כריסטוף ליכטנברג. דולבשיחה 15:26, 19 בספטמבר 2008 (IDT)

כן אני יודעת. לפעמים שמות משפחה ארוכים. סקרלי 15:28, 19 בספטמבר 2008 (IDT)

גברתי

[עריכה]

אי אפשר לנטר ככה! תשימי קצת תקצירי עריכה... שלפחות יהיה מעניין קצת ב"שינויים אחרונים". הגמל התימני 23:09, 20 בספטמבר 2008 (IDT)

@ הגמל התימני 00:26, 21 בספטמבר 2008 (IDT)
רינג רינג. הגמל התימני 15:45, 21 בספטמבר 2008 (IDT)

הקשיבי, יש לי רעיון

[עריכה]

שמת לב, שכשאת מוסיפה קטגוריה לא קיימת דולבי מתעצבן ופותח אותה בעצמו? מדוע שלא תעשי הפעם? גפילטעפיש 23:46, 20 בספטמבר 2008 (IDT)

שכחת אותי. גזר 00:27, 21 בספטמבר 2008 (IDT)

פס כתום מבהיל

[עריכה]

אני כבר לא אבהיל אותך עם הפס הכתום, רק עם פסים בצבעים אחרים. דולבשיחה 13:55, 23 בספטמבר 2008 (IDT)

יאאא תודה תודה תודה! תוכל בבקשה לסדר את הפס גם בוויקיפדיה? סקרלי 14:04, 23 בספטמבר 2008 (IDT)
את יכולה להעתיק את קובץ ה־CSS שלך לכל מיזם ויקי שתרצי. דולבשיחה 14:18, 23 בספטמבר 2008 (IDT)
כן אבל יש לי מונובוק css בוויקיפדיה. מה עושים? סקרלי 17:19, 23 בספטמבר 2008 (IDT)
לבקשתך, צבעתי גם את הפס שם. דולבשיחה 22:35, 24 בספטמבר 2008 (IDT)

אבסורד

[עריכה]

מעניין מה כל הרבנים האלה היו אומרים אם הם היו יודעים שאת עורכת את דפי הציטוטים שלהם בשבת קודש. הייתי רוצה להוסיף את הציטוטים האלה לדפים שלהם. דולבשיחה 23:51, 26 בספטמבר 2008 (IDT)

נו תראה בדף השיחה שלך בייב :) סקרלי 23:52, 26 בספטמבר 2008 (IDT)

הי סקרלי,

אני יצרתי את הערך על בית אבי, לאחר שראיתי את ההערה שלך חשבתי שנית ומחקתי אותו, אולי באמת הציטוטים מהסרט לא מספיק מוכרים בכדי להיכנס לויקיציוט...

היי לולק. לבקשתך מחקתי את הדף. סקרלי 01:14, 1 באוקטובר 2008 (IDT)

הבירוקרטית הראשונה במיזמי ויקי העבריים!

[עריכה]

מזל טוב יקירתי! ידעתי שרק את מסוגלת לעשות את זה. שיהיה לך יום כחול {?} ברוקס 20:19, 1 באוקטובר 2008 (IDT)

בטח כחול! תודה מחמדי :) סקרלי 20:30, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
בשבילך אני מוכן להוריד את הירח. ברוקס 20:49, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
בס"ד קולולולולולולו, מזל טוב כפרה מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 15:54, 3 באוקטובר 2008 (IDT)

יא רעה!

[עריכה]

גם אני רוצה למחוק דפים כאלה שאין בהם אף ציטוט עסיסי לרפואה! אותך לראש הממשלה! ברוקס 22:00, 1 באוקטובר 2008 (IDT)

גם אני רצה גלידה! ונגמר השוקולד :( סקרלי 22:12, 1 באוקטובר 2008 (IDT)
גלידה זה משמין. יש רק דיאט בורקס. ומה זה שוקולד? ברוקס 22:17, 1 באוקטובר 2008 (IDT)

במיוחד בשבילך

[עריכה]
מגש פיצה. בתיאבון. ברוקס 01:09, 3 באוקטובר 2008 (IDT)

תבנית

[עריכה]

מדוע לא לייבא את תבנית:ערך מורחב מוויקיפדיה? נראה לי שהיא תתאים לפיצול שעשית בשייקספיר. הייתי עושה זאת בעצמי, רק שאני לא מפעיל... ברוקס 01:11, 3 באוקטובר 2008 (IDT)

זה כי לנו אין ערכים אלא דפים. אבל אתה מוזמן ליצור תבנית כזאת ונראה איך יוצא בדפים. סקרלי 01:34, 3 באוקטובר 2008 (IDT)
תוכלי לייבא אותה כדי שיהיה לי על מה לעבוד? ברוקס 01:36, 3 באוקטובר 2008 (IDT)
אוקיי. סקרלי 01:37, 3 באוקטובר 2008 (IDT)
לא מצליחה לייבא :S יש תקלה במערכת כנראה. נניח לזה עד מחר. סקרלי 01:41, 3 באוקטובר 2008 (IDT)

יקירתי, גם כאן את בוחשת? אנא ראי בקשתי שם. עמית 23:42, 4 באוקטובר 2008 (IDT)

יקירי, כאן אני "גברת ביורוקרטית" :) סקרלי 23:45, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
שמתי לב. קבלי לק וירטואלי. חוץ מזה, מישהו שם תבנית חשיבות על ערך שאני (!) כתבתי. אנא מרחי אותו בזפת ונוצות. עמית 23:50, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
תלוי איפה הלק :P למרוח בזפת ונוצות ולגלגל אותו לאן? ממי שלי, תן את רשימת התרומות שלך ואשמור עליהם כאילו היו ילדיי. סקרלי 23:52, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
אפשר לספור אותן על אצבעות יד אחת של קצין הנדסה קרבית גרמני שעבר את סטלינגרד. עמית 23:57, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
אגב, תבדקי את הגרסאות הקודמות של יוליוס קיסר אהובך. הנה ציטוט שלא ייכנס לערך:
"אזרחי רומא, נעלו נשותיכם מאחורי בריח -
הזנאי הזקן מגיע!"
עמית 00:00, 5 באוקטובר 2008 (IDT)
זה מה שהחיילים שלו שרו כשנכנסו לרומא :)) צריך לבדוק את הציטוט המדוייק. מחר אני בספרייה. סקרלי 00:07, 5 באוקטובר 2008 (IDT)
את יודעת לקרוא?!?!?! ברוקס 00:08, 5 באוקטובר 2008 (IDT)
למה? סקרלי 00:09, 5 באוקטובר 2008 (IDT)
כי אמרת שאת הולכת לספרייה.... אם תבואי איתי לווגאס אני מבטיח ללמד אותך טימבוקטואית. ברוקס 00:10, 5 באוקטובר 2008 (IDT)

יקירתי

[עריכה]

מה שלומך? ברוקס 23:54, 4 באוקטובר 2008 (IDT)

בסדר. ושלומך? סקרלי 23:55, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
מצוין. מה דעתך לברוח ללאס וגאס כדי להתחתן? נכון שאת בירוקרטית דגולה והכל ואני רק ויקימצטט פשוט, ובכל זאת.... ברוקס 23:57, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
למה לברוח? הכול כל כך ורודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד. הגמל התימני 23:59, 4 באוקטובר 2008 (IDT)
אתה מודע לזה שאני חבר בוועדה לאכיפת החוק להגנה מפני הפקאציזם וגילויו? אתה יודע מה כתוב בסעיף 3 בחוק ומה העונש שנקבע בסעיף 17? ברוקס 00:01, 5 באוקטובר 2008 (IDT)

תבניות חשיבות

[עריכה]
מהי חשיבותו של דף זה?
בדף זה חסר מידע שיבהיר את עצם קיומו או את חשיבותו, וייתכן שמקומו אינו בוויקיציטוט. אם אתם בקיאים בנושא שבו דן הדף, אנא הרחיבו אותו, או הסבירו את חשיבותו בדף השיחה שלו. התבנית הוצבה על הדף בתאריך 9 באוקטובר 2008.
מה חשיבותו של דף השיחה של סקרלי???
. אם חשיבותו של הדף לא תובהר במהלך השבוע הקרוב הוא עלול להימחק. אין להסיר את התבנית ללא דיון בדף השיחה.

בקצב הזה יישארו לנו רק דפי ציטוטים של סופרים ומשוררים צרפתים... האם זה המצב הרצוי? דולבשיחה 21:28, 9 באוקטובר 2008 (IST)

האם מהדפים שסימנתי יש חשיבות? סקרלי 21:57, 9 באוקטובר 2008 (IST)
אולי ניתן להציל את חלקם. מה שברור זה שלא ניתן להציל את דף שיחתך, והוא יימחק תוך שבוע. חיוך דולבשיחה 22:18, 9 באוקטובר 2008 (IST)
אם היה ניתן להציל אז הייתי מצילה. דף השיחה שלי לא יימחק כי הוא יאורכב הרבה לפני :) סקרלי 22:27, 9 באוקטובר 2008 (IST)

שלום סקרלי!

[עריכה]

גם אני מווקיפדיה. והיום התחלתי לכתוב גם בווקיציטוט. ערך ראשון הר הקסמים. מכיוון ששמתי לב שאת כותבת את מלחמה ושלום רציתי לשאול אותך אם את מוכנה שאני אעזור לך בהכנסת הציטוטים כי קראתי אותו במהלך אחד משבועות החופש הגדול ויש לי בו הרבה מאוד (עשרות אם לא מאות) מירקורים של משפטים טובים. עני לי בבקשה בדף השיחה שלי. גל--Galoren.com 13:36, 12 באוקטובר 2008 (IST)

היי גל. אני אומרת בכיף. תוסיף כמה ציטוטים שבא לך וכשתסיים תסיר תבנית בעבודה. תודה. סקרלי 19:21, 12 באוקטובר 2008 (IST)
נון פרובלמס.--Galoren.com 01:19, 13 באוקטובר 2008 (IST)

בואי

[עריכה]

נברח ללאס וגאס כדי להתחתן! נוכל גם לצטט את אל קפונה! ברוקס 20:16, 12 באוקטובר 2008 (IST)

ניג'ס. סקרלי 20:16, 12 באוקטובר 2008 (IST)
לא יפה :( ברוקס 20:37, 12 באוקטובר 2008 (IST)
יאללה סעו כבר שנכם, שיגעתם את כולם
לאן לנסוע? סקרלי 21:45, 15 באוקטובר 2008 (IST)

וגאס, חלאס לשגע פה. סעי אתו וסגרו עניין

ה ה - מה דעתך להרשם ולתרום למיזם? סקרלי 21:49, 15 באוקטובר 2008 (IST)

היי

[עריכה]

מה שלומך יקירתי? איך עבר החג?

תוכלי למחוק בבקשה את תבנית:למתן? אם את חושבת שצריך להשאיר אותה בכל זאת אשמח לשמוע מדוע. ברוקס 15:19, 15 באוקטובר 2008 (IST)

מחקתי. סקרלי 15:55, 16 באוקטובר 2008 (IST)

מזנון

[עריכה]

ראי נא את שתי ההודעות האחרונות שהוספתי שם. ובאשר לדף שיחתך - אני מסכים עם דולב לגבי חוסר החשיבות שלו. ברוקס 13:50, 16 באוקטובר 2008 (IST)

הגבתי. סקרלי 15:55, 16 באוקטובר 2008 (IST)

ליום הולדתי

[עריכה]

אני מבקש ציטוט יומי מהמם וקשור (אליי, מן הסתם)! תודה, הגמל התימני 03:42, 25 באוקטובר 2008 (IST)

מתי יש לך יום הולדת? וברור שאמצא ציטוט מעניין יותר! סקרלי 08:28, 25 באוקטובר 2008 (IST)
חשבי קצת. אם נזכרתי בציטוט יומי ביום הולדתי, זה כנראה כי הזכרת לי את זה... עריכותייך האחרונות בנושא מאוד קרובות לתאריך. הגמל התימני 14:15, 25 באוקטובר 2008 (IST)
ובנושא אחר, אמרת לפני שבועיים "אם שוב אראה שאתה משמיץ חבר קהילה תורם אחסום אותך", הוא השמיץ, את ראית, אבל לא חסמת... הגמל התימני 14:32, 25 באוקטובר 2008 (IST)
וראיתי שחיפשו אותי בכל דרך אפשרית, רק שאני הייתי רחוקה מהבית ובכלל מהמחשב. סקרלי 14:43, 25 באוקטובר 2008 (IST)

תקלדה? ודפים חדשים

[עריכה]

ראי את תקצירי העריכה כאן וכאן. דולבשיחה 17:54, 25 באוקטובר 2008 (IST)

אתה ממהר! :) מי יודע עוד כמה דפים אכתוב היום... להגוס זה כמובן לנגוס. סקרלי 18:19, 25 באוקטובר 2008 (IST)

מחיקת תמונות

[עריכה]

שימי לב שרבות מהתמונות שמחקת נמצאות בשימוש. אמנם לא השימוש שאנחנו רגילים לראות (הכללה בדף), אלא שימוש מסוג אחר (קישור לתמונה מדף), אבל עדיין שימוש. ואלה התמונות:

אשאיר לשיקולך להחליט האם לשחזר או לא. דולבשיחה 01:18, 31 באוקטובר 2008 (IST)

וואלה עכשיו סיבכת אותי עם עצמי. לדעתי זה מיותר, ומצד שני לא ארצה להשאיר שם קישור אדום. מצד רביעי התמונות של הלוגו חוזרות על עצמן והכל נראה אותו הדבר. מצד חמישי הן לא מקצועיות וילדותיות :( סקרלי 09:08, 31 באוקטובר 2008 (IST)
מה קרה לצד השלישי? הלך לאיבוד? ירד בכביסה? פרח ועף לו? נעלם? נגוז? התפוגג? דולבשיחה 14:46, 31 באוקטובר 2008 (IST)
צד שלישי מוסר שהוא מסכים עם כל הצדדים :) סקרלי 15:49, 31 באוקטובר 2008 (IST)

סקרלי כבר לא חברה....

[עריכה]

הגמל התימני 20:29, 31 באוקטובר 2008 (IST)

למה אתה חושב כך? סקרלי 20:36, 31 באוקטובר 2008 (IST)
כי את כבר לא איתי. הגמל התימני 20:46, 31 באוקטובר 2008 (IST)
עניתי במייל. סקרלי 21:34, 31 באוקטובר 2008 (IST)

קישור מדפי פתגמים לוויקיפדיות בשפות אלה

[עריכה]

הצורה בה את מקשרת לא עובדת, כי התבנית {{מיזמים}} עובדת כאן שונה מאשר בוויקיפדיה. דולבשיחה 19:50, 14 בדצמבר 2008 (IST)

אז איך נכון לקשר? סקרלי 19:52, 14 בדצמבר 2008 (IST)
השאלה היא האם בכלל כדאי לקשר לוויקיפדיה בשפה זו. אולי עדיף לקשר לוויקיציטוט בשפה זו? אולי עדיף לא לקשר בכלל? דולבשיחה 19:58, 14 בדצמבר 2008 (IST)
ממממ אז לא נקשר לכלום. תשמע יש לך טיעונים משכנעים ביותר :-) סקרלי 19:59, 14 בדצמבר 2008 (IST)
ווי! באמאשלי, מיזם פרטי של סקרלי ודולב. Ori 19:54, 1 במרץ 2009 (IST)

מזנון

[עריכה]

ראי דיון שפתחתי לגבי פתגמים. ברוקס 15:54, 6 במרץ 2009 (IST)

הדף של הפיג'מות

[עריכה]

roozki האם את זאת שהחליטה על חוסר החישבות של הדף של "הפיג'מות"? אם כן, הייתי רוצה לדעת מדוע.

בבקשה: כי הדף לא מכיל ציטוטים אלה דיאלוגים ארוכים ומשעממים שאין מקומם פה. אם כותב הדף התכוון לעשות לו דף עם משפטים שרק אותו משעשעים אז שיפתח לו בלוג משלו כי כאן בוויקיציטוט כותבים ציטוטים כך שההבטחה שלך בדף השיחה מיותרת ובאמת שאין טעם שתשקיעי. כשנגיע ל-2060 וה"הבטחה הגדולה" תמומש אני מקימה מקדש לפיג'מות. בינתיים, אין לדף מקום כאן. סקרלי 17:29, 9 במרץ 2009 (IST)

roozki נכון, קצת הגזמתי בדף השיחה, אבל אחרי שישבתי לרשום ציטוטים וראיתי פרק פרק בשביל להעלות את הרמה של הדף הזה (שאין לי מושג אם את יודעת אבל קודם היו בו רק "משפטים אופיינים" שלא מעניינים אף אחד), אז קצת חבל לי שכל זה ילך לפח. חוצמזה זה לא הדף היחיד שיש בו דיאלוגים ארוכים - גם בדפים של תכניות אחרות כמו ב"החיים זה לא הכל" יש דיאלוגים שמתפרסים לאורך 10 שורות בערך.זה שאותך ספציפית הציטוטים לא מצחיק זה מאד חבל. חברים שלי שקוראים באתר קראו את הציטוטים ומאד אהבו אותם. אני לא חושבת שבגלל בן אדם אחד שחושב שזה לא מצחיק צריך למחוק את הדף. אם את רוצה את מוזמנת למחוק ציטוטים ספציפיים שנראים לך ארוכים מיד או לא מתאימים.

קודם כל בואי נסכים שאין בדף ציטוטים אלא דיאלוגים. יש הסכמה? סקרלי 23:10, 10 במרץ 2009 (IST)

נכון, מסכימה איתך - יש דיאלוגים. אולי לא כולם מצחיקים במיוחד אבל יש כמה לא רעים, לפחות לדעתי. roozki

לא מסתדר לי המצחיק והמסכימה. מצד אחד את מסכימה איתי שבוויקיציטוט כותבים ציטוטים ולא דיאלוגים, ומצד שני את טוענת שיש כמה לא רעים... ובכן? איזו הסכמה יש מצדך? סקרלי 16:52, 12 במרץ 2009 (IST)

תני לי לנסח את זה שוב: ויקיציטוט הוא אתר לציטוטים ואין על זה ויכוח- אבל כשזה מגיע לתכניות טלוויזיה זה נראה לי קצת בעייתי למצוא משפטים בודדים מפני שרוב הבדיחות והציטוטים המצחיקים מגיעים בדיאלוגים, וגם -אין אתר שנקרא "ויקידיאלוג". מעבר לזה יש עוד תכניות טלוייזיה שלא נראה לי שעברת עליהם - "החיים זה לא הכל" ו"סיינפלד" מפוצצים בדיאלוגים. roozki

קראתי את כל הדיון ולדעתי roozki, אם תרשמי רק ציטוטים ולא דיאלוגים איש לא יתווקח איתך על חשיבות דף הפיג'מות או על כמה שהוא מצחיק או לא... כי לדעתי הדף של הפיג'מות הוא חשוב מאוד וגם מצחיק מאוד אך עם זאת גם אין בו מקום לדיאלוגים... אפילו שהם מצחיקים מאוד... פשוט תתאמצי קצת יותר... בהצלחה! Omer B 17:15, 14 במרץ 2009 (IST)
roozki, אני לאט לאט עוברת על כל דפי הציטוט. לגבי הפיג'מות- אם אין ציטוטים אז נעדיף שלא יהיה דף שכזה. לא פותחים דפים בכוח... סקרלי 10:36, 15 במרץ 2009 (IST)

אגב - שמתי לב שיש דפים עם דיאלוגים שהם תחת הכותרת "דיאלוגים" או "שיחות".אם אני יעשה את זה ככה זה יחשב בסדר? Roozki 16:48, 15 במרץ 2009 (IST)

ושוב, לא כותבים בכוח כשאין מה לכתוב. סקרלי 09:51, 16 במרץ 2009 (IST)

מי אמר שאין? לא נתת לי צ'אנס לסיים את העונה הראשונה אפילו.Roozki 17:46, 16 במרץ 2009 (IST)

בגלל שאת לא כתבת ציטוטים אלא דיאלוגים. חבל על הזמן ועל העבודה. סקרלי 09:54, 17 במרץ 2009 (IST)

אשמח אם תוכלי לטפל ולהתאים לפורמט המקובל כאן. ברוקס 21:35, 9 במרץ 2009 (IST)

כתבת דף יפה שמתאים לסגנון המיזם. רק צמצתי רווחים (לא כי אסור, זה כי לי יש חולשה לרווחים וזה מעצבן אותי). יפה מאוד ברוקס. סקרלי 23:45, 9 במרץ 2009 (IST)
גרציה מילה דרלינג! ברוקס 23:50, 9 במרץ 2009 (IST)

הארי פוטר

[עריכה]

כדאי לדעתך להעלות גם את הפוסטרים של הסרטים? גזר 15:40, 11 במרץ 2009 (IST)

כן. סקרלי 15:40, 11 במרץ 2009 (IST)

היי סקרלי

[עריכה]

בס"ד מה קורה נשמה? איך אפשר להביא לכאן את הקובץ של תוכנת הויקי המחליף את הפס הכתום, בכל צבע שרוצים? תודה, מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 16:38, 12 במרץ 2009 (IST)

ליאת, את צריכה להיכנס לדף הזה (יצרתי אותו בשבילך), ולרענן אותו באמצעות לחיצה על ctrl ובמקביל על F5. תכתבי כאן אחרי שתעשי את זה כדי שאפשר יהיה לבדוק אם זה עובד. גזר 16:48, 12 במרץ 2009 (IST)
בס"ד תודה ברוקולי ריעננתי, איך אדע אם זה עובד? תודה, מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 21:35, 14 במרץ 2009 (IST)

תקצירי עריכה אוטומטיים

[עריכה]

ראי דיון כאן. גזר 09:35, 15 במרץ 2009 (IST)

מוטואים

[עריכה]

אני כנראה מפספס משהו, אבל למה הדף הזה בנוי במתוכנת הפוכה לדפים אחרים? לתקן את זה? גזר 14:48, 15 במרץ 2009 (IST)

שניים ירדו, נשארו שישה. גזר 22:02, 15 במרץ 2009 (IST)

בוט מחיקות

[עריכה]

אני צריך שתתני דגל בוט והרשאות מפעיל לברוקו - בוט. אם לא אצליח ללמוד כיצד עושים זאת אוטומטית אעשה זאת ידנית. גזר 22:51, 16 במרץ 2009 (IST)

ברוקס, ומה אני? עז? אני הרי הצעתי לך את דרך הפעולה הזו, אז למה אתה לא מבקש ממני? דולבשיחה 23:10, 16 במרץ 2009 (IST)
לא הגבת לתגובה שלי אצלי חשבתי שהלכת, ולכן פניתי לסקרלי. גזר 23:20, 16 במרץ 2009 (IST)
ואת סקרלי ראית כאן היום? בכל מקרה לפני הפעלת בוט צריך להגדיר במדויק את הפעולות שהוא יבצע ולהסכים עליהן, כי בוטים יכולים לבצע עשרות טעויות בזמן שייקח לאדם לבצע טעות אחת. דולבשיחה 00:20, 17 במרץ 2009 (IST)
כרגע המטרה היא שהבוט ימחק דפי שיחה של אנונימיים עם ותק מסוים. משהו בדומה לבוט שקוסטלו מריץ מדי פעם בוויקיפדיה. גזר 00:22, 17 במרץ 2009 (IST)
בתור התחלה אני צריך הרשאות מפעיל לבוט כדי שיהיה אפשר לבצע בדיקה. גזר 00:22, 17 במרץ 2009 (IST)

היי סקרלי, תוכלי לעשות משהו בשביל הדף הזה? המצב שלו בכי רע לדעתי. יותר מדי דוגמאות דומות זו לזו. גזר 00:57, 19 במרץ 2009 (IST)

אוקיי. סקרלי 09:56, 19 במרץ 2009 (IST)

הארי פוטר

[עריכה]

בקשתך מולאה. גזר 23:43, 1 באפריל 2009 (IDT)

אפצ'י

[עריכה]

תהיי בריאה. ד"ש ליצור השחור והחביב. גזר 16:43, 3 באפריל 2009 (IDT)

לבריאות ברוקס • עודד (Damzow)שיחה 11:22, 5 באפריל 2009 (IDT)

שכתבתי והסרתי את תבנית השכתוב שהצבת. מקובל עלייך? גזר 03:47, 5 באפריל 2009 (IDT)

ערכים נבחרים - דף ראשי

[עריכה]

שלום סקרלט! בימים אלו אני עובד על הערך פרימו לוי. עד כה העבודה הולכת בשופי ומספר הציטוטים הרב הביא את הערך למקום ה-12 ברשימת הערכים הארוכים ביותר, ואני דיי באמצע. חסרים הספרים "אם לא עכשיו, אימתי?" שידידה שלי עובדת על גיוס ציטטות ממנו, וכן "השוקעים והניצולים" שאני כנראה אקרא ואצטט עד סוף החופש (אני תיכוניסט). כמו כן, הזהו אדם רק בשליש הראשון וכן הטבלה המחזורית. אך עד סוף החופש הכל יהיה גמור. אני עובד באופן יומי. בכל מקרה, יש מצב, בהתחשב במעמדו של פרימו לוי, ובאיכות הערך, שהוא יוכנס לערכים הנבחרים בדף הפתיחה. אם ישנם איזושהן דרישות קדם, אשמח לקבלם. בברכה, גל. --Galoren.com 16:49, 5 באפריל 2009 (IDT)

כשתסיים ותוריד את ה{{בעבודה}} תוכל להוסיף את הערך לתבנית:דפים חדשים שמופיעה בעמוד הראשי. גזר 16:52, 5 באפריל 2009 (IDT)
ברשותך Galoren, כשתסיים תודיע לי כי הדף זקוק לשכתוב. סקרלי 17:48, 5 באפריל 2009 (IDT)
את יכולה לעבוד במקביל. לי זה לא מפריע וזה גם יעזור לי להבין טוב יותר איך לעשות פה את הדפים.--Galoren.com 20:03, 5 באפריל 2009 (IDT)
היום, דרך אגב, זה היורצייט (יום פטירה) שלו. --Galoren.com 20:04, 5 באפריל 2009 (IDT)

אמממ... לא ראיתי בתגובות תשובה לשאלתו של גל... גם אני הייתי שמח לדעת אילו קיטריונים אמורים להיות לדף בשביל שיכנס לקטגוריית 'דפים חדשים'... שאלה נוספת, 'דפים חדשים' ו'דפים נבחרים' הם אותה קטגורייה או שהקטגורייה שמופיעה בדף הראשי היא בעצם קטגורייה המכילה דפים חדשים נבחרים? =] Omer B 09:30, 10 באפריל 2009 (IDT)

ההנחיות בתבנית אמורות להספיק לדעתי. גזר 09:40, 10 באפריל 2009 (IDT)
שלום סקרלי! עדיין לא ענית לי על עניין העריכה. אולי אני עושה עבודה מיותרת בחלק מהמקומות. הדריכי אותי. שבת שלום, גל. --Galoren.com 15:57, 10 באפריל 2009 (IDT)
היי גל. הצצתי שוב בדף פרימו לוי ולא מצאתי ציטוטים. ציטוטים יכולים להיותארוכים זה כן, אבל לא יותר מדי ולא נאומים. שים לב בגרסאות קודמות של הדף נועם חומסקי לפני הקיצוצים שלי ואחרי. סקרלי 16:21, 11 באפריל 2009 (IDT)
ראיתי אבל זה ממש לא אותו המצב חוץ מבכמה מקומות ספציפיים (2-3 ציטוטים). השאר הם בסדר גמור לדעתי. מה גם שהם לא בדיוק הכי ארוכים בעולם ויש להם גם תובנות פילוסופיות עמוקות. במקביל את מוזמנת להכנס לדף בויקיציטוט האנגלי ובעוד כמה ולראות איך הדף שלו נראה. גזר\ברוקולי בזמנו העיר לי על אחד מהציטוטים שקוצץ דראסטית אך הוא ציין שכל השאר בסדר. האם ישנו קריטריון לגבי האורך?--Galoren.com 09:09, 12 באפריל 2009 (IDT)

דפים בעבודה

[עריכה]

היי סקרלי, רציתי רק לתזכר אותך על הדפים פיודור דוסטויבסקי, ארץ נהדרת, יש לך שתי פרות, רודף העפיפונים, החטא ועונשו, מלחמה ושלום, ויאיר הורביץ, שעל כולם שמת {{בעבודה}}. גזר 08:33, 10 באפריל 2009 (IDT)

יקח קצת זמן עד שאסיים, וכפי שלמדתם להכיר אותי אני תמיד חוזרת לדפים שנראה ששכחתי. סקרלי 10:39, 10 באפריל 2009 (IDT)

יש לך רעיונות לקטגוריות? גזר 00:33, 22 באפריל 2009 (IDT)

ממממ לא. אולי דולב? סקרלי 09:10, 22 באפריל 2009 (IDT)
אולי. תגידי, מה צריך לעשות כדי להיות כאן בירוקרט? לעבור קיצור אם יש לי לשון ארוכה מדי? כי זה כבר עשיתי... גזר 09:14, 22 באפריל 2009 (IDT)
למה לך להיות ביורוקרט? מה תעשה עם ההרשאות האלה? בקושי לי יש מה לעשות אם בכלל. סקרלי 10:33, 22 באפריל 2009 (IDT)
אני תמיד שואף הכי גבוה שאפשר. המטרה היא להשתפר כל הזמן, ואני רואה בהרשאות האלה שיפור ביכולת לתרום. חוץ מזה שאני יפה וחטוב ורק בגלל זה מגיע לי.חיוך גזר 10:37, 22 באפריל 2009 (IDT)
ואל תביני אותי לא נכון, אני בהחלט שמח על הרשאות המפעיל. הן עוזרות המון. חוץ מזה שאני חושב שצריך למנות את עודד למפעיל ואני הייתי רוצה לעשות את זה. גזר 10:40, 22 באפריל 2009 (IDT)
גזר, בינתיים אין צורך בביורוקרט שלישי. נראה לי שאין צורך בשניה... סקרלי 10:59, 22 באפריל 2009 (IDT)
אני לא חושב שזה יגרום נזק, אבל זו החלטה שלך ושל דולב. גזר 11:01, 22 באפריל 2009 (IDT)
לצערי בזמן האחרון אין לי כל כך הרבה זמן לעסוק במיזמי ויקימדיה. אם ברוקולי מוכן להחליף אותי בתפקיד, אני מוכן למסור את המפתחות. אגב, הכותרת לא מתאימה לתפנית שהשיחה הזאת עשתה. דולבשיחה 15:55, 22 באפריל 2009 (IDT)
אני מאוד אשמח לעזור גם באפיקים האלה (וזו תהיה אחלה מתנה ליומולדת שיש לי ביום העצמאות). דולב, לגבי הפלישה לנורמנדי יש לך רעיונות במסגרת הקטגוריות שיש או שצריך לפתוח קטגוריה חדשה? גזר 16:01, 22 באפריל 2009 (IDT)
מה לגבי קטגוריה:קרבות? דולבשיחה 16:24, 22 באפריל 2009 (IDT)
הכי טוב שאפשר. תודה. לא הכרתיה עד עכשיו. גזר 16:28, 22 באפריל 2009 (IDT)

שאלה

[עריכה]

בגלל שלא ענו לי על השאלה בדף השיחה של מה זה השטויות האלה?! אני מעתיק אותה לפה; כדאי לעשות הפנייה לדף מה זה השטויות האלה?! דרך הערך 'עדי אשכנזי' כל עוד הוא לא קיים? אני חושב שהרבה מחפשים את התוכנית דרך 'עדי אשכנזי'... בכל זאת, לתוכנית קוראים: "עדי אשכנזי - מה זה השטויות האלה?!" מה דעתך? Omer B 18:07, 26 באפריל 2009 (IDT)

לדעתי כן. הרי אם ירצו לכתוב עליה דף ציטוטים לבטח יצטטו מהתוכנית. אני בכל אופן בעד. סקרלי 22:32, 27 באפריל 2009 (IDT)

תזכורת

[עריכה]

ישנם דפים (כמו ארץ נהדרת) שהצבת עליהם תבנית 'בעבודה' לפני המון זמן... אם את לא עורכת יותר את הדפים הללו, מיחקי את התבנית... בנוסף, יש דפים שלא הובהרה חשיבותם ועליהם להימחק... מיחקי אותם כשתוכלי... תודה חיוך Omer B 15:06, 15 במאי 2009 (IDT)


Usurp username Shaul

[עריכה]

עד כמה שאני מבין, משתמש Shaul בפרויקט של ויקיציטוט בעברית אינו פעיל. החשבון הגלובלי שלי (SUL) בכל הויקיפדיות הוא . הייתי רוצה לצרף אליו גם את המשתמש Shaul של ויקיציטוט, כלומר לקבל גם פה את שם המשתמש Shaul. בתודה מראש --79.180.132.18 13:37, 26 במאי 2009 (IDT)

בוצע. דולבשיחה 00:29, 27 במאי 2009 (IDT)
תודה רבה! --Shaul 07:28, 27 במאי 2009 (IDT)

שמעתי שצריך עזרה פה

[עריכה]

אפשר לעזור? Tomerbot 10:04, 1 ביוני 2009 (IDT)

מינוי למפעיל לצורך עבודה

[עריכה]

היי סקרלט,

אני מבקש למנות אותי למפעיל מערכת כדי שאוכל לייבא דפים מוויקיפדיה, למחוק דפים מיושנים וכו'. אני צריך את זה כדי לייבא סקריפטים, דפי מדיניות, עזרה, תבניות וכו'. עד עכשיו פשוט העתקתי את הדפים ב copy&paste ועדיף לעשות ייבוא. אני לא אשתמש בשאר הסמכויות כמו חסימת משתמשים, מחיקת דפי תוכן וכו'. כאשר אסיים את העבודה אבקש לבטל את המינוי שלי.

נכון לעכשיו אומנם לא תרמתי רבות לוויקיציטוט, אבל אני אשתדל לשנות את זה בזמן הקרוב. אפשר לראות את התרומות שלי בוויקיפדיה, שם אני תורם לא מעט.

תודה, מיקיMIKשיחה • 14:26, 1 ביוני 2009 (IDT)

מיקי, ללא קשר להחלטה של סקרלט, אני רק רוצה להזכיר שצריך להיזהר מאוד עם ייבוא הדפים, כיוון שבמקרה ואתה מייבא דף שכבר קיים כאן זה גורם לברדק רציני בגרסאות הקודמות. אגב, על איזה דפים מיותרים חשבת? בעבר ניקיתי כמה כאלה בעיקר בתחום של הענקת הרשאות וכד'. גזר 17:47, 1 ביוני 2009 (IDT)
גזר, בינתיים אין לי דוגמאות, אבל אני משוכנע שאני אתקל בכאלה. חלק מהדפים לא עודכנו כבר שנים וצריך לעבור עליהם ולעדכן בהתאם. מיקיMIKשיחה • 19:14, 1 ביוני 2009 (IDT)
לא ברור לי מדוע צריך בשביל זה הרשאות מפעיל, אבל אם אתה חושב שזה יועיל לך אז לי כמובן אין התנגדות. אגב, למעט מקרים נדירים גם כאן אנחנו עובדים על דפים כמו שתיארת עם תבנית חשיבות. גזר 19:23, 1 ביוני 2009 (IDT)

המשך השיחה בשיחת משתמש:Mikimik#מפעיל מערכת. מיקיMIKשיחה • 13:35, 6 ביוני 2009 (IDT)

אודישן

[עריכה]

את עושים לי אודישנים? בשביל חמישה דפים אני אכתוב בוט? תומר א. - שיחה 17:37, 3 ביוני 2009 (IDT)

אבל זה בתור התחלה. סקרלי 14:22, 6 ביוני 2009 (IDT)
pFad - Phonifier reborn

Pfad - The Proxy pFad of © 2024 Garber Painting. All rights reserved.

Note: This service is not intended for secure transactions such as banking, social media, email, or purchasing. Use at your own risk. We assume no liability whatsoever for broken pages.


Alternative Proxies:

Alternative Proxy

pFad Proxy

pFad v3 Proxy

pFad v4 Proxy